Продавець Агентство рекламы Фронтир розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
5 відгуків
Скидки до 20% на подарки к 8 марта-20% до 8 марта
Агентство рекламы "Фронтир"
+380 (50) 783-25-52офис / Viber
+380 (50) 406-46-46директор

Основні елементи зовнішньої реклами

Основні елементи зовнішньої реклами

Основні елементи зовнішньої реклами

Вести бізнес, не роблячи реклами, рівносильно підморгування дівчині в повній темряві. Ви знаєте, що ви робите, але більше ніхто.
Доктор Стюарт Хендерсон Брітт
У світі реклами і бізнесу все має значення. Ви навіть уявити собі не можете, скільки клієнтів ви втратили тільки із-за неякісної зовнішньої реклами і внутрішнього оформлення. Наприклад, ви щасливий власник магазину чи салону краси. Ви надаєте найкращий товар, саму елітну одяг найпопулярніших модельєрів, наприклад. Або ж у вашому салоні краси працюють виключно майстри своєї справи з двадцятирічним стажем роботи і особистою подякою зірок естради, з якими вони працювали раніше. Все чудово, все повинно працювати. Відвідувачі повинні товпитися біля входу з самого відкриття, а телефон повинен розриватися від телефонних дзвінків. Правда? Тільки чому насправді нічого цього немає. Чому за весь день у магазин заходить від сили кілька чоловік, та й то, щоб «просто подивитися»? А в салоні краси взагалі панує «сонне царство». Начебто і красиву вивіску поставили, оформлення на рівні, працівники ввічливі до не можна...
У таких випадках треба негайно шукати проблему. Звичайно, проблема може в ціні на товари і послуги і більшість людей просто не можуть дозволити собі відвідати ваш магазин або салон. Але як свідчить один із секретів реклами, покупців не дуже цікавить ціна. Покупці завжди знайдуться і вони куплять у вас навіть за надзвичайною ціною, але лише в тому випадку, якщо переконаються як і в тому, що їм дійсно необхідно придбати саме у вас, скористатися саме вашими послугами. А коли є великий вибір, можна легко піти до конкурентів і отримати той же самий товар або послугу за ціну в три рази менше – ви так чи інакше залишитеся в програші.
Зовнішня реклама – це перше, про що ви повинні подумати. Розробка фірмового стилю включається. Як тільки ви створили унікальний і неповторний стиль фірми, подумали над логотипом, слоганом, кольоровою гамою і тим враженням, яке ви хочете справити на покупця, необхідно створити гармонійну та дієву зовнішню реклами. Давайте розглянемо основні засоби зовнішньої реклами, що існують на даний момент і вважаються необхідним атрибутом будь-якої успішної фірми:
Вивіски. Вони можуть бути плоскими і об'ємними, містити назву магазину (салону краси тощо ), логотип (за бажанням) і графічні об'єкти. Преуменьшат значення якісно виконаної вивіски – це все одно, що приректи свою фірму на вічне забуття. Вивіски для магазину, вивіски для офісу або вивіски для перукарні – це частина комерційного успіху.
Штендери та виносні стійки. Ці засоби зовнішньої реклами обійдуться вам зовсім недорого, але їх користь для підприємства неможливо оцінити. Штендери та виносні стійки виконують відразу кілька функцій: іміджеву, інформаційну, рекламну. Якщо людина проходить повз поспіхом, він може не помітити вивіски, але барвисті і творчо зроблені штендери обов'язково привернуть уваги і, волею-неволею, можливий покупець зупиниться, щоб прочитати інформацію або ж зайти всередину.
Об'ємні букви. Установка об'ємних букв по статистики збільшує прибуток фірми в кілька разів. Це прекрасна іміджева реклама, що більше слів говорити про ваш високий статус. Об'ємні букви справляють позитивне враження на споживача і підсвідоме довіру, впевненість в солідності фірми.
Неонові вивіски. З появою цього дива техніки, багато вулиці перетворилися до невпізнання. Похмурі вивіски змінилися яскравими і солідними неоновими вивісками. Вони володіють чудовим рекламним ефектом, працюють на імідж фірми цілодобово. Для прикраси кафе, ресторанів і магазинів немає нічого краще.
Поклейка вітрин. Найкращий спосіб заманити покупця в магазин – це повідомити про неймовірні знижки. А як це краще зробити? З допомогою спеціальних наклейок на вітрини. Людина може пройти повз красивою вивіски, пропустити штендери, але слово «знижка», наклеєне великими літерами на вітрині, діє подібно до гіпнозу.
Якщо вас цікавлять інші способи зовнішньої реклами і ви хочете створити неповторний фірмовий стиль свого магазину, салону або кафе – просто зверніться до нас за допомогою. Ми не буде пропонувати вам непотрібні варіанти, лише те, що буде дійсно працювати і приносити вам прибуток.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner